Cliënt tevredenheidsonderzoek 2019

Verslag Cliënt tevredenheidsonderzoek

Wij hebben begin 2019 (januari) een cliënt tevredenheidsonderzoek uitgevoerd onder onze cliënten. Alle cliënten die al langer dan 3 maanden begeleiding van ons ontvangen, hebben wij gevraagd om mee te doen. Wij hebben in totaal 26 cliënten gevraagd om mee te doen aan dit onderzoek, waarvan er 22 daadwerkelijk hebben meegedaan.

Cliënten zijn gemiddeld tevreden (14-18%) tot zeer tevreden (82-86%) over de begeleiding en beoordelen de kwaliteit van de begeleiding als goed (23%) tot uitstekend (77%). De begeleiding voldoet voor het merendeel grotendeels aan de verwachtingen van onze cliënten.

Sterke punten begeleiding:

Jayda-CC is : aandachtig, goed bereikbaar, oplossingsgericht, betrouwbaar, objectief, hulpvaardig, begripvol, flexibel en vriendelijk.

Jayda-CC werkt snel en biedt intensieve ondersteuning op maat. Zaken worden snel geregeld, doordat zij goed bereikbaar zijn en cliënten voelen zich serieus genomen door de begeleiding.

Zie de rapportage voor een meer gedetailleerd overzicht van alle uitslagen en resultaten.

Rapportage cliënt tevredenheidsonderzoek Jayda