Cliënt tevredenheidsonderzoek 2020

Jayda CC trots op uitkomsten cliënttevredenheidsonderzoek!

In het eerste kwartaal – net voor alle maatregelen rondom het coronavirus – hebben wij onze cliënten gevraagd naar hun tevredenheid over Jayda CC.

Cliënten omschrijven ons als een organisatie die altijd klaar staat voor hulp en/of advies en betrokkenheid toont. Cliënten hebben het gevoel dat er goed naar hen geluisterd wordt en zij de aandacht krijgen die zij nodig hebben. Dat afspraken nagekomen worden en wij snel (geen wachtlijst en wachttijden) beschikbaar zijn voor ambulante begeleiding en ondersteuning.

Kernwoorden die wij terugkrijgen zijn:

“Meedenkend, flexibel, zorgzaam, oplossingsgericht, begripvol, betrouwbaar, behulpzaam en vriendelijk”.

Wij zijn zeer verheugd dat er net als vorig jaar zo positief is gereageerd door onze cliënten. Een groot compliment voor al onze ambulante begeleiders en coaches! Het motiveert ons nog eens extra om de ingeslagen weg – waarbij wij kwaliteit van zorg altijd voorop stellen – met deze uitkomsten een goed vervolg te geven.

Heeft u naar aanleiding van dit cliënttevredenheidsonderzoek vragen – of wilt u meer informatie over Jayda CC – bel ons dan s.v.p. op 06-18223236 of laat een bericht achter via het contactformulier op onze website https://www.jayda-cc.nl.

Verslag cliënt tevredenheidsonderzoek Jayda 24-04-2020