Uit het recent gehouden cliënttevredenheidsonderzoek blijkt dat cliënten zeer tevreden zijn met de ambulante begeleiding die zij krijgen vanuit onze organisatie. Wij zijn blij met de mooie uitkomsten uit het tevredenheidsonderzoek waar 20 procent van de cliënten aan heeft deelgenomen.
Zo is:
- Ruim 91% van de cliënten tevreden of zeer tevreden met de begeleiding die zij ontvangen.
- 90% van de cliënten tevreden of zeer tevreden met de zorgverlening van de begeleider.
Cliënten geven onder andere aan dat:
- Wij empathisch, meedenkend, flexibel, creatief en betrokken zijn.
- Jayda CC een luisterend oor biedt.
- Wij onze afspraken nakomen,
- De kennis en kunde van onze medewerkers gewaardeerd wordt.
Directeur Monique is zeer tevreden met de mooie uitkomsten van het cliënttevredenheidsonderzoek “super dat onze inzet zo gewaardeerd wordt en wij mensen die met tegenwind te maken hebben gekregen in hun leven kunnen helpen/ondersteunen”.
De mooie uitkomsten laten ook zien dat dat onze werkwijze met het maken van een goede match tussen hulpvrager en hulpverlener, korte lijnen en geen wachtlijsten/wachttijden nog steeds aanslaat en werkt aldus Monique.
Tijd voor een pas op de plaats is er volgens Monique echter niet. “Natuurlijk staan we hier binnen onze organisatie bij stil en vieren we dit succes met elkaar, maar we willen onze dienstverlening blijven verbeteren. Daarom ben ik ook zo blij met de tips en verbeterpunten vanuit cliënten om dit te realiseren. Net als ieder mens is ook iedere organisatie nooit uitgeleerd”.