Positieve resultaten cliënttevredenheidsonderzoek

In het eerste kwartaal van 2021 hebben wij onze cliënten gevraagd naar hun tevredenheid over Jayda CC. Van de cliënten die hebben deelgenomen aan het onderzoek geeft 76% aan “zeer tevreden” te zijn over de begeleiding en is 24% “tevreden”.
 
Cliënten geven aan dat Jayda CC goed luistert, meedenkt en aanpassings- en inlevingsvermogen heeft. Cliënten hebben het gevoel dat ze mogen zijn wie ze zijn, dat zij alles kunnen bespreken en serieus genomen worden. Dat afspraken nagekomen worden, wij goed bereikbaar en snel beschikbaar zijn. Kernwoorden die wij terugkrijgen van onze cliënten zijn: betrokken, oprecht, empathisch en dat wij ons goed in de situatie kunnen verplaatsen.
Wij zijn zeer blij met de waardering en positieve feedback van onze cliënten. Het geeft ons een heel goed en fijn gevoel dat cliënten zo tevreden zijn over de ambulante begeleiding en coaching. Een groot compliment voor onze begeleiders/coaches waar wij als organisatie enorm trots op zijn. De uitkomsten van het cliënttevredenheidsonderzoek sterken ons om onze werkwijze voor te zetten, om kwaliteit van zorg voorop te stellen en veel persoonlijke aandacht aan onze cliënten te geven. Wij nemen de tips en verbeterpunten van onze cliënten, waarvoor veel dank, mee om onze dienstverlening verder te verbeteren.
 
Heeft u naar aanleiding van dit cliënttevredenheidsonderzoek vragen, of wilt u meer informatie over Jayda CC – stuurt u dan s.v.p. een e-mail naar info@jayda-cc.nl of bel ons op 06-18223236 of laat een bericht achter via het contactformulier op onze website www.jayda-cc.nl