Hoge tevredenheid en waardering vanuit cliënten voor Jayda CC!

De afgelopen weken is middels een tevredenheidsonderzoek aan cliënten van Jayda CC gevraagd hoe zij de ambulante begeleiding ervaren. In tegenstelling tot eerdere jaren werd het onderzoek niet door Jayda CC zelf, maar door een extern bureau (onderzoekdoen.nl) uitgevoerd. Uit het onderzoek blijkt dat cliënten zeer tevreden zijn over – en blij zijn met – de zorg/ondersteuning die zij ontvangen.

Zo:

  • is 87% van de cliënten tevreden of zeer tevreden met de begeleiding die zij ontvangen.
  • is 88% van de cliënten tevreden of zeer tevreden met de zorgverlening van de begeleider.
  • is 83% van de cliënten het er helemaal mee eens/eens dat de begeleiding aan de verwachtingen voldoet.
  • omschrijft 86% van de cliënten de kwaliteit van de begeleiding als uitstekend en/of goed.

Directeur Monique Verloop van Jayda CC is in haar nopjes met de mooie waardering vanuit cliënten. “Super om te constateren dat onze zorg en ondersteuning zo goed ontvangen wordt; dat we mensen die met tegenwind te maken hebben gekregen in hun leven, kunnen helpen en hen een zetje in de rug kunnen geven. Dat is waar we het allemaal voor doen”.

Monique geeft aan ook blij te zijn met de hoge respons; 34 procent van de cliënten heeft deelgenomen aan het cliënttevredenheidsonderzoek. “Fijn dat zoveel mensen de moeite hebben genomen om het cliënttevredenheidsonderzoek in te vullen”.

Naast veel lof, complimenten en waardering ontving Jayda CC ook enkele tips/verbeterpunten vanuit cliënten. “Ook dat is fijn want als lerende organisatie kunnen en willen we onze dienstverlening blijven verbeteren. Wij gaan daar dan ook uiteraard mee aan de slag” aldus Monique.

Monique benadrukt dat de goede waardering en mooie cliënttevredenheidscijfers ook een groot compliment zijn voor alle medewerkers van Jayda CC. “Dag in, dag uit zijn zij bezig om de best mogelijke zorg en ondersteuning te bieden aan cliënten. Alle lof en waardering voor al deze kanjers”.

Klik hier om het uitgebreide verslag te lezen over de cliënttevredenheid.